איזה רכב מסחרי לעסקים מתאים לי ב- 2020?

עסקים רבים מתעניינים ברכישת רכבים מסחריים ובהתאם לכך גם מצעד כמות הרכבים המסחריים הנמכרים מדי שנה. בכל הנוגע לבעלי עסקים וחברות, הרכבים הרלוונטים הם בדרך כלל רכבים מסחריים גדולים, רכבים מסחריים קטנים, ג’יפים וטנדרים. למה בעלי עסקים מחפשים רכבים מתאימים? בגלל שרוב הזמן הם נמצאים על הכביש אם זה לשינוע של סחורה מחנות לחנות או פגישות עם לקוחות.

מה ההבדל בין רכב מסחרי לבין רכב פרטי עבור עסקים?

קיימים לא מעט הבדלים בין רכבים פרטיים לרכבים לעבודה. אך ההבדל העיקרי הוא שרכב מסחריים נועדו לשמש פונקציה לצרכים של העסק, כמו למשל הובלה, תא מטען גדול וכו’. רכבים פרטיים משמשים לשימושים פשוטים יותר של נהיגה.

סיטרואן ברלינגו – הרכב המסחרי הפופולרי בישראל

סיטרואן ברלינגו הוא אחד הרכבים הפופולאריים בישראל לעסקים שצריכים רכב מסחרי עבור שינוע והפצה. הברלינגו הוא רכב יפה מאוד חיצונית ומבחינת ביצועים הוא כולל מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטר עם 130 כ”ס ותיבת 8 הילוכים אוטומטית וקיימת גרסה נוספת עם מנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטר טורבו דיזל ואפשרות להספקים של 130 כוחות סוס, 100 כוחות סוס או 75 כוחות סוס.

בנוסף בברלינגו יש המון תאי אחסון פנימיים ופונקציות שהופכות את הנסיעה היומיומית בו לנוחה במיוחד, ממש משרד נייד.

איפה הכי כדאי לרכוש רכב מסחרי?

ישנם אופציות רבות לרכוש רכב מסחרי, אך אופציה שהיא אטרקטיבית מאוד עבור עשרות אלפי בעלי עסקים היא רכישה מסוכנות רכב המציעה מימון מלא לרכב. בסוג עסקה זו התנאים הם מאוד נוחים לבעלי העסקים, כאשר בחלק מהסוכנויות העסקה היא 100 אחוז מימון מלא לרכב ללא מקדמה, כך שאפילו איו צורך במקדמה גדולה על מנת להתחיל להשתמש ברכב המסחרי עבור העבודה שלכם באופן מיידי. בנוסף סוכנויות רכב אלו מציעות אספקה מיידית של הרכבים ואפשרויות טרייד אין שהופכות את כל התהליך לגמיש ונוח במיוחד.

אז אם אתם מחפשים רכב מסחרי לעסק שלכם – מימון מלא לרכב הוא אופציה מעולה ונוחה לרכישה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך

איך בוחרים רכב ראשון בגיל צעיר?

בחירת המכונית הראשונה שלכם בגיל צעיר יכולה להיות משימה מרתיעה. אתם כנראה מבינים את החשיבות של בטיחות ונוחות, שהן די ברורות מאליהן, ומעוניינים לכלול ברכב את הטכנולוגיה החדשנית ביותר, אבל מה עוד עליכם לקחת בחשבון?

קרא עוד »
רכב שטח

הרפתקאות שטח: איזה רכבי שטח יתאימו לכם

העולם המודרני הרחיק מאיתנו את הטבע, וגרם לנו לפתח חומות ומחיצות המסוככות עלינו ומפרידות אותנו מהעולם הפראי והטבעי. כתנועת נגד לתופעה זו, אנשים רבים כיום מבקשים להתחבר מחדש לטבע באמצעות רכבי שטח וטיולים בטבע. במאמר זה נסקור בקצרה את עולם רכבי השטח, ונסביר כיצד לבחור את הרכב המתאים ביותר עבורכם.

קרא עוד »

רכב חשמלי סיני – האם משתווה למקבילותיו האירופאיות ואמריקאיות?

רכבים חשמליים הם אחד החידושים שנכנסו לשוק הרכב בשנים האחרונות. רכבים אלה נעים באמצעות שימוש במנוע חשמלי, שמשתמש בסוללה לצורך האנרגיה שבאמצעותה הוא נוסע. לרכבים אלה יש יתרונות רבים וגם מספר חסרונות. בכתבה נסביר בקצרה על רכבים חשמליים, ובנוסף לכך נסקור את איכות הרכבים החשמליים האירופאים והאמריקאים מול רכב חשמלי סיני.  

קרא עוד »