איזו חברה מייצרת את הרכבים הבטוחים ביותר?

הרכבים של היום בטוחים יותר מאי פעם, ואף משתפרים כל הזמן. הטכנולוגיה מאפשרת ליצרניות לכלול בדגמים שלהן עזרי בטיחות אקטיביים, וכל הזמן נוצרים עוד ועוד מאפייני בטיחות ומבחני ריסוק מתוחכמים. 

זה לא אומר שאפשר לוותר על ביטוח רכב מקיף, אבל בהחלט מאפשר לאנשים בכל העולם לנהוג בראש יותר שקט. 

אז מהו הרכב הבטוח מכולם? על פי הדירוגים של מכוני הבטיחות, אלה כמה מיצרניות הרכב שמפיקות את הרכבים הכי טובים בעולם מהבחינה הזו.

הונדה

יצרנית הרכב היפנית מובילה בבטיחות כבר שנים רבות, בזכות חדשנות שמוקדשת לכיסוי כל היבט הכרוך בנסיעות בטוחות בכביש – כמו מצלמות LaneWatch בנקודות עיוורות או חבילת Honda Sensing הכוללת עזרי סיוע מתקדמים לנהג.

הונדה מציעה סיוע בשמירה על נתיב, בלימה אוטומטית למניעת התנגשות, בקרת שיוט אדפטיבית, הפחתת סטייה וזיהוי תמרורים.

הדגמים של הונדה מדורגים גבוה במבחני ריסוק, ובאופן כללי החברה נמצאת במקום השני מבין כל המותגים בדירוג של מכון הבטיחות האמריקאי. 

אלפא רומיאו

לא משנה אם אתם בוחרים אלפא רומיאו 4C, ג’וליה או סטלביו, אתם נהנים לא רק מחוויית נהיגה איטלקית משובחת, אלא גם מתנאי בטיחות ברמה הכי גבוהה.  

לצד עיצוב מרשים, רכבי החברה כוללים חיישני חניה, ניטור נקודות מחוץ לשדה הראייה, אזהרת סטייה מנתיב, התראה על תנועה חוצה מאחור, פנסים גבוהים אוטומטיים, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד שלל מערכות בטיחות.

קיה

הייתה תקופה שכלי הרכב של קיה היו ידועים באיכות נמוכה ובעיצוב גרוע, בכל הנוגע לתכונות בטיחות. עם זאת, כיום המותג צבר מוניטין של אספקת רכבים יעילים ועמידים בתקציב שפוי.

הדגמים העדכניים ביותר של החברה בטוחים ואסתטיים, עם שפע של מערכות בטיחות המוצעות כציוד סטנדרטי.

תכונות כמו אזהרת סטייה מנתיב, סיוע לשמירה על נתיב, צג תשומת לב לנהג, התרעת התנגשות קדמיות ובלימת חירום אוטומטית הן רק חלק קטן מרשימה ארוכה של מה שיש לקיה להציע. כ-33% מהצי של החברה קיבל דירוג כולל של חמישה כוכבים בשלל מכוני בטיחות.

ב.מ.וו

ידוע שהחברה הגרמנית יודעת לעצב מכוניות מגניבות, שלא לדבר על מהירות. רכבי BMW מספקים ביצועים מעולים וגם נראים מגניבים, אבל לא רק – הם גם מגיעים עם מערכות בטיחות מדהימות וייחודיות.

החברה מייצרת ומיישמת כל הזמן טכנולוגיות חדשות ומשופרות, עד כדי כך שחלק מהרכבים מסוגלים לנהוג בעצמם בתנאים מסוימים. הודות למערכת בקרת השיוט האדפטיבית של ב.מ.וו, סיוע בשמירה על נתיב, סיוע בשינוי נתיב, מרכז נתיב אקטיבי, סיוע בהיגוי והכוונת נתיב, הנהיגה מעולם לא הייתה מהנה יותר.

אלה כמובן לא היצרניות היחידות שמדורגות גבוה בכל הנוגע לבטיחות. אם אתם רוצים ביטוח רכב זול יותר, אנחנו ממליצים לחפש דגמים של אאודי, יונדאי, אקורה, לינקולן, סובארו, מרצדס בנץ, מאזדה, טסלה, וולוו, ג’נסיס, פולקסווגן או אינפיניטי.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך

איך בוחרים רכב ראשון בגיל צעיר?

בחירת המכונית הראשונה שלכם בגיל צעיר יכולה להיות משימה מרתיעה. אתם כנראה מבינים את החשיבות של בטיחות ונוחות, שהן די ברורות מאליהן, ומעוניינים לכלול ברכב את הטכנולוגיה החדשנית ביותר, אבל מה עוד עליכם לקחת בחשבון?

קרא עוד »
רכב שטח

הרפתקאות שטח: איזה רכבי שטח יתאימו לכם

העולם המודרני הרחיק מאיתנו את הטבע, וגרם לנו לפתח חומות ומחיצות המסוככות עלינו ומפרידות אותנו מהעולם הפראי והטבעי. כתנועת נגד לתופעה זו, אנשים רבים כיום מבקשים להתחבר מחדש לטבע באמצעות רכבי שטח וטיולים בטבע. במאמר זה נסקור בקצרה את עולם רכבי השטח, ונסביר כיצד לבחור את הרכב המתאים ביותר עבורכם.

קרא עוד »

רכב חשמלי סיני – האם משתווה למקבילותיו האירופאיות ואמריקאיות?

רכבים חשמליים הם אחד החידושים שנכנסו לשוק הרכב בשנים האחרונות. רכבים אלה נעים באמצעות שימוש במנוע חשמלי, שמשתמש בסוללה לצורך האנרגיה שבאמצעותה הוא נוסע. לרכבים אלה יש יתרונות רבים וגם מספר חסרונות. בכתבה נסביר בקצרה על רכבים חשמליים, ובנוסף לכך נסקור את איכות הרכבים החשמליים האירופאים והאמריקאים מול רכב חשמלי סיני.  

קרא עוד »