איך חוסכים כסף בקניית רכב חדש בעזרת טרייד אין רכב

כשאתם קונים רכב חדש, עליכם להתכונן להוצאה כספית משמעותית. מימון רכב הוא הרבה יותר מורכב ממימון של רכישות אחרות, מכיוון שתעשיית הרכב היא תעשייה שהמוצרים שלה, הרכבים, הם יקרים מאוד. במאמר הבא נסביר כיצד טרייד אין רכב יכול לאפשר לכם לחסוך כסף בקניית רכב חדש.

 מה זה טרייד אין?

סוכנויות רכב שונות מציעות ללקוחות לבצע אצלן טרייד אין. טרייד אין רכב הוא הליך פשוט יחסית, בו מגיע לקוח עם רכב שהוא כבר לא מעוניין בו אל סוכנות הרכב. בסוכנות יקבל הלקוח הצעת מחיר על הרכב שלו, בהתאם לסוג הרכב, המצב שלו ומחירון הרכב שלו. הלקוח ישאיר את הרכב לסוכנות ובתמורה יקבל יוכל לרכוש רכב מהסוכנות בהנחה. גובה ההנחה הוא המחיר שמוכנה לשלם הסוכנות על הרכב שמשאיר הלקוח.

רכישת רכב חדש באמצעות טרייד אין

טרייד אין מאפשר למי שמעוניין ברכב חדש, איך אין לו מספיק אמצעים כלכליים לקח, לקבל תוספת משמעותית בכל מה שקשור אל מימון רכב מבחינתו. באמצעות הכסף שמתקבל מהטרייד אין, ניתן לרכוש רכב חדש אך גם רכב יד 2. ללקוח שמבצע את הטרייד אין יש זכות לרכוש איזה רכב שהוא רוצה באמצעות הכסף שהוא מקבל.

חיסכון כספי משמעותי

טרייד אין על רכב ישן שבבעלותכם, או כל רכב שיש לכם ואתם רוצים להיפטר ממנו, מאפשר לכם לצאת עם חסכון כספי משמעותי. אתם עשויים לקבל מימון של עד עשרות אחוזים מהמחיר של הרכב שאתם מתכננים לקנות.

כמה הרכב שלכם שווה?

לפני שאתם מבצעים, כדאי לכם להבין קודם כל כמה הרכב שלכם שווה. אם יש לכם רכב יד 2, תנסו לברר מה הערך שלו בשוק. חשוב לברר כמה הרכב שלכם שווה, על מנת שתצליחו למקסם את הרווח הכספי שאתם יכולים לעשות בעסקת טרייד אין עם סוכנות רכב.

ניהול משא ומתן

אם הגעתם לסוכנות רכב וקיבלתם הצעה נמוכה ממה שאתם חושבים בעבור הרכב שלכם, אתם לא חייבים לקבל אותה או לדחות אותה. ניתן להתמקח ולנהל משא ומתן על המחיר שקיבלתם. בנוסף, ניתן לברר מחירים גם בסוכנויות רכב אחרות.

יתרונות נוספים

ישנם עוד יתרונות נוספים שטרייד אין יכול להציע לכם. למשל, אם אתם מצבעים טרייד אין, אתם לא צריכים לחפש אחר רוכש לרכב שלכם. תוכלו להגיע אל סוכנות שמקבלת רכבים בטרייד אין ולצאת משם במהרה עם רכב שמצאתם לעצמכם בסוכנות.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך

איך בוחרים רכב ראשון בגיל צעיר?

בחירת המכונית הראשונה שלכם בגיל צעיר יכולה להיות משימה מרתיעה. אתם כנראה מבינים את החשיבות של בטיחות ונוחות, שהן די ברורות מאליהן, ומעוניינים לכלול ברכב את הטכנולוגיה החדשנית ביותר, אבל מה עוד עליכם לקחת בחשבון?

קרא עוד »
רכב שטח

הרפתקאות שטח: איזה רכבי שטח יתאימו לכם

העולם המודרני הרחיק מאיתנו את הטבע, וגרם לנו לפתח חומות ומחיצות המסוככות עלינו ומפרידות אותנו מהעולם הפראי והטבעי. כתנועת נגד לתופעה זו, אנשים רבים כיום מבקשים להתחבר מחדש לטבע באמצעות רכבי שטח וטיולים בטבע. במאמר זה נסקור בקצרה את עולם רכבי השטח, ונסביר כיצד לבחור את הרכב המתאים ביותר עבורכם.

קרא עוד »

רכב חשמלי סיני – האם משתווה למקבילותיו האירופאיות ואמריקאיות?

רכבים חשמליים הם אחד החידושים שנכנסו לשוק הרכב בשנים האחרונות. רכבים אלה נעים באמצעות שימוש במנוע חשמלי, שמשתמש בסוללה לצורך האנרגיה שבאמצעותה הוא נוסע. לרכבים אלה יש יתרונות רבים וגם מספר חסרונות. בכתבה נסביר בקצרה על רכבים חשמליים, ובנוסף לכך נסקור את איכות הרכבים החשמליים האירופאים והאמריקאים מול רכב חשמלי סיני.  

קרא עוד »