העתיד של חברת הרכב טויוטה

מאז תחילתה כיצרנית רכב בסוף המאה ה-19 ועד הפיכתה לאחת מחברות הרכב הגדולות והמכובדות כיום, עברה טויוטה מסע ארוך ומרשים ומלא אבני דרך והישגים.

כיום היא מסתכלת לעתיד – כאשר קיימות נמצאת בחזית הפעילות שלה. מאמר זה יבדוק כיצד נראה העתיד של חברת הרכב טויוטה.

התמקדות בקיימות

טויוטה מחויבת להפחית את פליטת ה-CO2 שלה מכל ההיבטים של העסק שלה, החל מתהליכי ייצור, מוצרים ומתקנים ועד למכירות ופעילויות אחרות שאינן ייצור.

האתגר הסביבתי 2050 שלהם שהוכרז לאחרונה קובע יעדים שאפתניים כמו אפס פליטות מכל המפעלים בעולם עד אמצע המאה וקידום חשמול כך שלמכוניותיהם יהיו פליטות נמוכות יותר מהדגמים הקונבנציונליים הנוכחיים.

הרחבת מגוון המוצרים

טויוטה מרחיבה את מגוון המוצרים שלה גם בכל הנוגע לאפשרויות ניידות. היא משקיעה רבות במחקר של טכנולוגיות נהיגה אוטונומית באמצעות שותפויות עם חברות טכנולוגיה כמו מיקרוסופט, Nvidia ואינטל – ככל הנראה זה יוביל לדור חדש של כלי רכב ללא נהג בעתיד הקרוב.

בנוסף, הם מתמקדים בפתרונות אנרגיה ירוקה כגון כלי רכב המונעים בתאי דלק מימן, אשר צפויים להיות זמינים מסחרית בקרוב. יצרנית הרכב היפנית בוחנת גם מערכות חשמליות היברידיות המשתמשות בטכנולוגיית סוללת Li-ion לשיפור היעילות.

יוזמות אחריות חברתית

לסירוגין, טויוטה לוקחת תפקיד פעיל בעידוד בטיחות ואחריות חברתית בקרב נהגים ברחבי העולם. הם מנהלים מספר תוכניות חינוכיות גלובליות שמטרתן להגביר את המודעות הציבורית לנושאי בטיחות בתעבורה.

בנוסף, הם משתפים פעולה עם ארגונים לא ממשלתיים רבים ליוזמות שסובבות סביב הגנת הסביבה, רפורמה בשירותי הבריאות וסיוע באסונות – המוכיחים את מחויבותם ליצור עולם בר-קיימא יותר לא רק באמצעות המוצרים שלהם אלא גם באמצעות פעולה מעשית גם מחוץ לתעשיית הרכב.

העתיד נראה מזהיר עבור חברת הרכב טויוטה – כאשר קיימות עומדת במרכז הפעילות שלה בעתיד – בשילוב עם התקדמות בטכנולוגיה המניעה חדשנות במגזר שלה, שאמורה להביא לכך שדגמים יעילים יותר יהיו זמינים בקרוב תוך שמירה על אחריות חברתית הן בתוך והן מחוצה לו. תעשיית הרכב.

האם עדיף לקנות באופן כללי רכב חשמלי?

רכבים חשמליים הופכים פופולריות יותר ויותר בשל היתרונות הסביבתיים והכלכליים שלהם. בערים רבות, כלי רכב חשמליים פטורים ממיסים מסוימים, מה שעוזר להפחית את עלויות התפעול שלהם.

בנוסף, מכוניות חשמליות דורשות פחות תחזוקה משמעותית מאשר רכבים עם מנועי בעירה פנימית, מה שיכול להוביל לחיסכון בלונג ראן.

יתר על כן, מכוניות חשמליות פולטות פליטות נמוכות בהרבה מכלי רכב מונעי בנזין או דיזל, כלומר הן טובות יותר להגנה על הסביבה. כשכל היתרונות הללו נלקחים בחשבון, בהחלט כדאי לקנות מכונית חשמלית חדשה, במיוחד כשהיום ניתן למצוא מסלולי מימון לקניית רכב שמקלים על הקנייה שלהם היום למרות מחירם הגבוה, וגם בעקבות המצאותם בשנים האחרונות גם בשוק רכבי יד 2

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך

איך בוחרים רכב ראשון בגיל צעיר?

בחירת המכונית הראשונה שלכם בגיל צעיר יכולה להיות משימה מרתיעה. אתם כנראה מבינים את החשיבות של בטיחות ונוחות, שהן די ברורות מאליהן, ומעוניינים לכלול ברכב את הטכנולוגיה החדשנית ביותר, אבל מה עוד עליכם לקחת בחשבון?

קרא עוד »
רכב שטח

הרפתקאות שטח: איזה רכבי שטח יתאימו לכם

העולם המודרני הרחיק מאיתנו את הטבע, וגרם לנו לפתח חומות ומחיצות המסוככות עלינו ומפרידות אותנו מהעולם הפראי והטבעי. כתנועת נגד לתופעה זו, אנשים רבים כיום מבקשים להתחבר מחדש לטבע באמצעות רכבי שטח וטיולים בטבע. במאמר זה נסקור בקצרה את עולם רכבי השטח, ונסביר כיצד לבחור את הרכב המתאים ביותר עבורכם.

קרא עוד »

רכב חשמלי סיני – האם משתווה למקבילותיו האירופאיות ואמריקאיות?

רכבים חשמליים הם אחד החידושים שנכנסו לשוק הרכב בשנים האחרונות. רכבים אלה נעים באמצעות שימוש במנוע חשמלי, שמשתמש בסוללה לצורך האנרגיה שבאמצעותה הוא נוסע. לרכבים אלה יש יתרונות רבים וגם מספר חסרונות. בכתבה נסביר בקצרה על רכבים חשמליים, ובנוסף לכך נסקור את איכות הרכבים החשמליים האירופאים והאמריקאים מול רכב חשמלי סיני.  

קרא עוד »