יתרונות מובילים של ביטוח מקיף לרכב – מה הופך אותו לכל כך משתלם?

רכישת ואחזקת רכב, חדש או משומש, הם דברים לא פשוטים מבחינה כלכלית. אפילו אם מדובר ברכב ישן,
אז סביר להניח שנצטרך להשקיע ברכישתו סכום של אלפי שקלים וכן אחזקתו תגבה מאיתנו אלפי שקלים כל שנה, אם לא מעבר לכך. כשמדובר ברכב חדש, אז מדובר על סכומים הרבה יותר גבוהים.

לכן, אנחנו נרצה לעשות כל מה שנדרש בשביל לשמור עליו, כל מה שאפשר לעשות בשביל שהערך שלו לא יקטן ונוכל בעתיד למכור אותו מבלי שנצטרך להתמודד עם הפסד כספי משמעותי, וכן אנחנו נרצה לעשות כל מה שצריך בשביל שלא נידרש לשלם את כל העלויות בעצמנו, בוודאי אם מדובר בעלויות לא צפויות מסיבות כאלה ואחרות.

לשם כך בדיוק, עלינו לרכוש ביטוח מקיף לרכב. פוליסת זו נמכרת על ידי חברות הביטוח, כחלק מחבילה של ביטוחי רכב הכוללת גם ביטוח חובה שאנחנו מחויבים להחזיק על פי חוק וכן ביטוח צד ג’, שעומדת לרשותנו הבחירה האם לקנות או לא. ביטוח מקיף הוא איננו חובה על פי חוק, אך הוא בהחלט חלק חשוב במכלול, ומוטב להשקיע ברכישתו, על מנת שנוכל ליהנות מיתרונות והטבות שונים, אשר יהפכו את החזקת הרכב להרבה יותר פשוטה, נוחה וזולה.

מה זה ביטוח מקיף?

ביטוח מקיף לרכב זו פוליסה שמאפשרת לנו לקבל, בהתאם לתנאים והפרמיה שאנחנו משלמים, כיסויים שונים שקשורים לרכב שלנו והחזקתו. פוליסה זו מכסה, בין היתר, מקרים של גניבת רכב, פריצה לרכב, החלפת שמשות, פנסים, גרר ועוד על פי המצויין בפוליסת הביטוח.

חשוב לציין, כל חברת ביטוח מציעה תנאים אחרים עבור פוליסה של ביטוח מקיף לרכב, התנאים משתנים בהתאם לסוג, גיל וערך הרכב, הם משתנים כמובן גם בהתאם לעלויות הפוליסה. כל בעל רכב יכול להחליט כמה הוא מוכן להשקיע, עד כמה זה משתלם לו לאור ערך הרכב ואופי השימוש בו.

יתרונות של ביטוח מקיף

יתרון ראשון בולט הוא, ברגע שאנחנו רוכשים ביטוח מקיף, אנחנו מכוסים מזוויות שונות, כך שאם חס וחלילה קורה משהו לרכב, החל מגניבה וכלה בנזק לשמשה או לפנסים של הרכב, אנחנו יכולים ליהנות מהשתתפות של חברת הביטוח ולא לשלם את הסכום המלא בעצמנו.

יתרון שני, רכב שיש לו ביטוח מקיף, סביר שהוא יהיה מתוחזק טוב יותר, מה שיאפשר גם שימוש ארוך טווח ברכב וכן כשנציע אותו למכירה, יהיה לנו הרבה יותר קל לעשות זאת ולקבל עליו את הערך האמיתי שלו בשוק.

יתרון שלישי, הרבה פעמים הפוליסה מאפשרת לנו ליהנות מתנאים שאנחנו לא בהכרח מודעים עליהם, לא בהכרח מכירים. בזכות הפוליסה אנחנו יכולים לשדרג את תהליך האחזקה של הרכב.

על מנת לרכוש פוליסת ביטוח מקיף לרכב בתנאים טובים, מוטב לעשות סקר שוק. לשם כך, אנחנו יכולים לפנות לאתר WOBI וליהנות שם מאפשרות לקבל הצעות מחיר שונות ולהחליט איזו הצעה הכי משתלמת עבורנו.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך

איך בוחרים רכב ראשון בגיל צעיר?

בחירת המכונית הראשונה שלכם בגיל צעיר יכולה להיות משימה מרתיעה. אתם כנראה מבינים את החשיבות של בטיחות ונוחות, שהן די ברורות מאליהן, ומעוניינים לכלול ברכב את הטכנולוגיה החדשנית ביותר, אבל מה עוד עליכם לקחת בחשבון?

קרא עוד »
רכב שטח

הרפתקאות שטח: איזה רכבי שטח יתאימו לכם

העולם המודרני הרחיק מאיתנו את הטבע, וגרם לנו לפתח חומות ומחיצות המסוככות עלינו ומפרידות אותנו מהעולם הפראי והטבעי. כתנועת נגד לתופעה זו, אנשים רבים כיום מבקשים להתחבר מחדש לטבע באמצעות רכבי שטח וטיולים בטבע. במאמר זה נסקור בקצרה את עולם רכבי השטח, ונסביר כיצד לבחור את הרכב המתאים ביותר עבורכם.

קרא עוד »

רכב חשמלי סיני – האם משתווה למקבילותיו האירופאיות ואמריקאיות?

רכבים חשמליים הם אחד החידושים שנכנסו לשוק הרכב בשנים האחרונות. רכבים אלה נעים באמצעות שימוש במנוע חשמלי, שמשתמש בסוללה לצורך האנרגיה שבאמצעותה הוא נוסע. לרכבים אלה יש יתרונות רבים וגם מספר חסרונות. בכתבה נסביר בקצרה על רכבים חשמליים, ובנוסף לכך נסקור את איכות הרכבים החשמליים האירופאים והאמריקאים מול רכב חשמלי סיני.  

קרא עוד »