פחחות רכב – איך בוחרים את המקום הנכון

הרבה פעמים כשאנחנו מתייחסים להיבט של תיקונים וטיפולים ברכב, באופן טבעי ההתייחסות שלנו היא לחלקים פנימיים, מערכתיים, מכאניים וחשמליים, אשר משפיעים על התפקוד של הרכב.

אם אנחנו לא נטפל באותם חלקים, ייתכן מאוד שלא נוכל להשתמש ברכב וגם אם כן, אז לא באופן אופטימאלי.

אך ישנו היבט נוסף משמעותי מאוד בכל מה שקשור לתיקונים וטיפולים ברכב והוא ההיבט של המסגרת, קרי פחחות רכב.

כידוע, הגורם הראשוני והעיקרי שנפגע בכל תאונה או חבלה של הרכב, זה המארז, הכיסוי, קרי הפח של הרכב.

לעיתים הפגיעה היא רק חיצונית ולא בהכרח פנימית, ובכל זאת אנחנו צריכים לטפל בה.

פחחות רכב הוא נושא מאוד מורכב וחשוב בכל מה שקשור לטיפול ותחזוקה בכלי רכב. נכון שהרבה פעמים הפגיעה היא רק חזותית ואיננה מונעת מאיתנו להשתמש ברכב, אך יש לכך אפקט מסוים. בין אם זה מבחינת הנראות ובין אם זה מעצם זה, שאם הפגיעה היא משמעותית אז ייתכן מאוד שגם החלק הפנימי של הרכב נפגע או ייפגע בהמשך, אם אנחנו לא נטפל בפח עצמו.

לשמחתנו אנחנו יכולים למצוא הרבה מאוד מוסכים ובעלי מקצוע שמתמחים בתיקון פחחות רכב. עלינו לבחור את המקום הנכון בו נרצה לעשות זאת. לפני שנסביר כיצד בוחרים, חשוב לציין, ישנם תיקונים שיכולים לקחת שעות ספורות וישנם תיקונים שיידרשו החלפה של חלקים, מה שעלול לקחת מספר ימים.

איך בוחרים מוסך לתיקוני פחחות?

ראשית, אנחנו צריכים לוודא שהמוסך מטפל בכלי רכב מהסוג שלנו. מוטב לפנות למוסך שמתמחה לא רק בפחחות אלא בסוג הרכב שלנו באופן ספציפי, מאחר וכך אנחנו יכולים להיות בטוחים שהעובדים ידעו מה לעשות וכן ישתמשו במרכיבים מקוריים, במידה וצריך להחליף חלקים.

שנית, חשוב לבדוק את אופי העבודה של המוסך, עד כמה היא מתבצעת באופן מקצועי, איזה ניסיון עומד לרשות המוסך, חשוב כמובן גם לקבל המלצות וחוות דעת, הן על העבודה והן על השירות ללקוח.

שלישית, יש לוודא שאנחנו מקבלים אחריות מלאה על התיקון והעבודה, כך שאם חס וחלילה קורה משהו, תמיד נוכל לפנות אל המוסך במטרה שיטפלו בבעיה ללא תשלום נוסף.

כמובן שעלינו לוודא היטב מה המחיר של התיקון והאם אנחנו יכולים לממש את הפוליסה שברשותנו על מנת שלא נצטרך לשאת לבד בהוצאות.

מדוע חשוב לבצע תיקון פחחות בהקדם?

מעבר לעובדה שזה לא נעים לנהוג ברכב שהפח שלו איננו תקין וזה אף עלול להיות מסוכן, גם אם זה לא בהכרח פוגע במערכות הפנימיות של הרכב, ישנה סיבה נוספת מדוע חשוב לבצע את התיקון בהקדם וזה ערך הרכב.

אם אנחנו לא נקפיד לבצע את התיקון כמה שיותר מוקדם, הבעיה תחמיר ותגרום לירידת ערך של הרכב. מה שכמובן יקשה עלינו למכור אותו וכן ידרוש מאיתנו להשקיע יותר בתיקון שלו בעתיד.

מוזמנים אלינו למוסף פחחות רכב בתל אביב

“מוסך פחחות הצפון”  – https://p-hazafon.co.il/

כתובת: הנצי”ב 4 תל אביב – יפו

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך

איך בוחרים רכב ראשון בגיל צעיר?

בחירת המכונית הראשונה שלכם בגיל צעיר יכולה להיות משימה מרתיעה. אתם כנראה מבינים את החשיבות של בטיחות ונוחות, שהן די ברורות מאליהן, ומעוניינים לכלול ברכב את הטכנולוגיה החדשנית ביותר, אבל מה עוד עליכם לקחת בחשבון?

קרא עוד »
רכב שטח

הרפתקאות שטח: איזה רכבי שטח יתאימו לכם

העולם המודרני הרחיק מאיתנו את הטבע, וגרם לנו לפתח חומות ומחיצות המסוככות עלינו ומפרידות אותנו מהעולם הפראי והטבעי. כתנועת נגד לתופעה זו, אנשים רבים כיום מבקשים להתחבר מחדש לטבע באמצעות רכבי שטח וטיולים בטבע. במאמר זה נסקור בקצרה את עולם רכבי השטח, ונסביר כיצד לבחור את הרכב המתאים ביותר עבורכם.

קרא עוד »

רכב חשמלי סיני – האם משתווה למקבילותיו האירופאיות ואמריקאיות?

רכבים חשמליים הם אחד החידושים שנכנסו לשוק הרכב בשנים האחרונות. רכבים אלה נעים באמצעות שימוש במנוע חשמלי, שמשתמש בסוללה לצורך האנרגיה שבאמצעותה הוא נוסע. לרכבים אלה יש יתרונות רבים וגם מספר חסרונות. בכתבה נסביר בקצרה על רכבים חשמליים, ובנוסף לכך נסקור את איכות הרכבים החשמליים האירופאים והאמריקאים מול רכב חשמלי סיני.  

קרא עוד »