קיה פיקנטו – דווקא עכשיו כשמחירי הרכב עולים

קיה פיקנטו היא מכונית תת-קומפקטית שיוצרה לראשונה בשנת 2004. היא זמינה גם בגרסאות בנזין וגם בגרסאות חשמליות, וזכתה להערכה רבה על ידי סוקרים ברחבי העולם, בשל יעילות הדלק, הפרקטיות והמחיר סביר שלה.

בשנת 2017, הפיקנטו זכתה בתואר המכונית הקומפקטית הטובה ביותר על ידי מגזין Auto Bild. אם אתם מחפשים מכונית קטנה וזולה ויעילה, קיה פיקנטו היא אופציה מצוינת וכדאי לכם לשקול אותה בחיוב!

גרסאות גימור

הפיקנטו זמינה בשלוש רמות גימור שונות: LX, EX ו-SX. גימור ה-LX הוא הבסיסי ביותר, בעוד שגימור ה-SX מציעה מספר מאפיינים משודרגים, לרבות חישוקי סגסוגת, פנסי ערפל ומתלים ספורטיביים. לא משנה באיזה גימור תבחר, הפיקנטו היא תמורה מצוינת למחיר.

מנוע קטן ושובב

מנוע ה-1.0 ליטר של הפיקנטו מפיק 68 כוחות סוס  זהו די והותר כוח למכונית בסדר גודל שלה, והוא עוזר לפיקנטו להשיג דירוג צריכת דלק מרשים, תוך כדי שהמנוע עוזר למכונית להניע ולנסוע כמו גדולה גם בכבישים מהירים וגם בעיר וגם כשצריך אקסטרה כוח בעליות.

וזה בגלל שהמנוע אולי קטן, אבל הוא יושב על שלדה קטנה, על רכב שלא באמת שוקל הרבה, והיעילות היא גבוהה תוך כדי שמירה על חיסכון משמעותי בדלק

לסיכום

אם אתם מחפשים מכונית קטנה וזולה ויעילה, קיה פיקנטו היא אופציה מצוינת. המכונית זמינה בשלוש רמות גימור שונות, והמנוע, למרות גודלו הקטן, הוא פשוט מושלם לגודל הרכב, ומספק ביצועים טובים בלי לקרוע את הכיס שלכם.

רכבים כמו הפיקנטו הם לא רק לסטודנטים תפרנים, אלא לכל מי שרוצה לחסוך בהוצאות משמעותית.

כיום, כשמחירי הדלק עולים כל הזמן, בעיקר עכשיו במצב של המלחמה באוקראינה, אין דבר רלוונטי יותר מאשר לעשות כל מה שאפשר לעשות על מנת לחסוך בהוצאות הדלק, ומכוניות כמו הפיקנטו הן התשובה לכך, כאשר הפינקטו היא בין המכוניות היותר פופולאריות בקטגוריה הזו.

עם זאת, יש לשים לב שהפיקנטו היא קטנה יחסית, ואולי לא תתאים לכל אחד, במיוחד משפחות עם ילדים, לכן אנחנו מציעים לכם לעשות נסיעת מבחן לפני שאתם רוכשים את המכונית, בשביל לבדוק אם היא מתאימה מבחינת גודל וביצועים, לצרכים שלכם.

באתר של ניו קאר ליס תוכלו להתעדכן על דגמי הפיקנטו החדשים ביותר וכל מסלולי מימון רכב מעולים.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך

איך בוחרים רכב ראשון בגיל צעיר?

בחירת המכונית הראשונה שלכם בגיל צעיר יכולה להיות משימה מרתיעה. אתם כנראה מבינים את החשיבות של בטיחות ונוחות, שהן די ברורות מאליהן, ומעוניינים לכלול ברכב את הטכנולוגיה החדשנית ביותר, אבל מה עוד עליכם לקחת בחשבון?

קרא עוד »
רכב שטח

הרפתקאות שטח: איזה רכבי שטח יתאימו לכם

העולם המודרני הרחיק מאיתנו את הטבע, וגרם לנו לפתח חומות ומחיצות המסוככות עלינו ומפרידות אותנו מהעולם הפראי והטבעי. כתנועת נגד לתופעה זו, אנשים רבים כיום מבקשים להתחבר מחדש לטבע באמצעות רכבי שטח וטיולים בטבע. במאמר זה נסקור בקצרה את עולם רכבי השטח, ונסביר כיצד לבחור את הרכב המתאים ביותר עבורכם.

קרא עוד »

רכב חשמלי סיני – האם משתווה למקבילותיו האירופאיות ואמריקאיות?

רכבים חשמליים הם אחד החידושים שנכנסו לשוק הרכב בשנים האחרונות. רכבים אלה נעים באמצעות שימוש במנוע חשמלי, שמשתמש בסוללה לצורך האנרגיה שבאמצעותה הוא נוסע. לרכבים אלה יש יתרונות רבים וגם מספר חסרונות. בכתבה נסביר בקצרה על רכבים חשמליים, ובנוסף לכך נסקור את איכות הרכבים החשמליים האירופאים והאמריקאים מול רכב חשמלי סיני.  

קרא עוד »