רכבים מסחריים – הטוב, הטוב והטוב

רוב העסקים בארץ צריכים רכבים מסחריים! למה? בשביל לשנע סחורה, לנסוע לפגישות עם לקוחות ועוד ועוד. בעלי עסקים בדרך כלל מתעניינים ברכבים מסחריים גדולים וקטנים שהם בעצם הכי פופולאריים, לאחר מכן טנדרים וגם חלק מבעלי העסקים מחפשים רכבי שטח.

רכב מסחרי הוא לא רכב פרטי!

אי אפשר להשתמש ברכב הפרטי כרכב מסחרי! כמובן שהכל תלוי בצורך של העסק.. אך רכבים מסחריים בנויים עבור בעלי עסקים ולכן הם שימושיים הרבה יותר, יש להם תא מטען גדול יותר, מערכת הנעה שמתאימה לתנאים שאיתם בעלי עסקים מתמודדים ועוד.

איזה רכבים עבור בעלי עסקים הם פופולאריים בישראל?

הרכבים המסחריים הפופולריים בישראל הם סיטרואן ברלינגו שאין מי שלא מכיר את השם שלו ומחבב אותו מאוד, הסיטרואן ג’מפי שמזכיר מאוד את הברלינגו, פיג’ו בוקסר, פולקסווגן קראפטר ועוד ועוד. רכבים נוספים שהם מאוד פופולאריים הם טנדרים כמו איסוזו דימקס, שברולט היילקס, שברולט סילברדו, בהם משתמשים גם עסקים מסוגים רבים – קבלנים ועסקים אחרים שצריכים לעבוד הרבה בשטח ומחפשים רכבים שיתנו להם גם יכולות העמסה וגם ביצועים בכביש ובשטח

רכב מסחרי טנדרים רוכשים רק ב- 100 אחוז מימון מלא ללא מקדמה

לא חסר מקומות לרכוש בהם רכבי עבודה, זה יכול להיות בשוק יד 2 או אפילו ישירות מהיבואן. אך אחת האפשרויות היותר פופולאריות בשנים האחרונות, מאוד עבור רבבות חברות ועסקים היא קניית רכב חדש מחברת ליסינג עם אפשרויות מימון מלא לרכב. למעשה, פעמים רבות זו האפשרות היחידה עבור בעלי עסקים רבים שחייבים עזרה ברכישת רכב העבודה שלהם.

בחלק מהסוכנויות תקבלו מימון מלא לרכב לכל הסכום ואפילו בלי צורך לשלם מקדמה, התוצאה היא שאתם מקבלים רכב חדש באופן מיידי וישר מוכן לעבודה ומשלמים חודש בחודשו את עסקת התשלומים שמתאימה עבורכם. כמובן שחברות הליסינג מציעות גם עסקאות טרייד אין לרכב הישן שלכם, או עסקאות טרייד אין לאחר סיום תקופת הליסינג

לכן, מומלץ מאוד לבדוק בחברות הליסינג השונות את תוכניות הליסינג מימוני שלהן עבור רכבים חדשים ומבצעי רכב חדש – תתחדשו!

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך

איך בוחרים רכב ראשון בגיל צעיר?

בחירת המכונית הראשונה שלכם בגיל צעיר יכולה להיות משימה מרתיעה. אתם כנראה מבינים את החשיבות של בטיחות ונוחות, שהן די ברורות מאליהן, ומעוניינים לכלול ברכב את הטכנולוגיה החדשנית ביותר, אבל מה עוד עליכם לקחת בחשבון?

קרא עוד »
רכב שטח

הרפתקאות שטח: איזה רכבי שטח יתאימו לכם

העולם המודרני הרחיק מאיתנו את הטבע, וגרם לנו לפתח חומות ומחיצות המסוככות עלינו ומפרידות אותנו מהעולם הפראי והטבעי. כתנועת נגד לתופעה זו, אנשים רבים כיום מבקשים להתחבר מחדש לטבע באמצעות רכבי שטח וטיולים בטבע. במאמר זה נסקור בקצרה את עולם רכבי השטח, ונסביר כיצד לבחור את הרכב המתאים ביותר עבורכם.

קרא עוד »

רכב חשמלי סיני – האם משתווה למקבילותיו האירופאיות ואמריקאיות?

רכבים חשמליים הם אחד החידושים שנכנסו לשוק הרכב בשנים האחרונות. רכבים אלה נעים באמצעות שימוש במנוע חשמלי, שמשתמש בסוללה לצורך האנרגיה שבאמצעותה הוא נוסע. לרכבים אלה יש יתרונות רבים וגם מספר חסרונות. בכתבה נסביר בקצרה על רכבים חשמליים, ובנוסף לכך נסקור את איכות הרכבים החשמליים האירופאים והאמריקאים מול רכב חשמלי סיני.  

קרא עוד »